snart ett nytt år och tankarna flödar^^ !

Hörs det dumt att man har lust att va själv på nyårs afton? har inte fått nån förfrågan häller så ja , jag är väll en ensam själ hehe^^ har inte många vänner men som man säger vänner kommer och går men dom äkta består och med åren har många gått och har få äkta vänner som står mej nära.... har svårt för att skaffa nya med verkar det som men men :)

jaja va ska man säga 2011 va ett mycket att göra år, jobb och skola samtidigt ett tag sen bara skola, tufft men ja har fixat det med bra betyg.
skola
jobb
hemmet
familj och vänner
så fick andra saker lida så som förhållandet!
men vi har det mycket roligare och trevligare nu som kombo/vänner <3  och det är jag tacksam för evigt förr :)

2012 kommer bli året då jag kan göra allt som ja inte kunnat tidigare ungefär hehe
jag kommer inte ha ån fast boende punkt, jag kan flytta iväg hur jag vill (har inte 3 månader uppsägning) jag har ingen person jag måste tänka på, jag är EN, vara mer mej själv, ut och resa solo är en plan,  jag kan leta jobb utanför stan och sen kanske få ett boende där med,
jag är öppen för förslag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0